12 noiembrie 2011

Impletitura in 5!

Stiu ca de ceva vreme va sunt datoare cu aceasta postare, iar azi se pare ca i-a venit randul. Pentru a nu uita ce postari am de facut am inceput sa-mi fac o lista, pentru ca ideile imi vin pe moment si daca nu le notez se pierd din ele. Pentru ca impletiturile sunt la moda si pentru ca am impletit in 4, am zis ca de ce sa nu o facem si in 5? Si pentru ca nu mai vreau sa aud plangeri ca aveti doua maine stangi, de data asta am incercat sa fiu cat mai explicita prin niste schite rudimentare, dar care sper sa va fie de ajutor. Sa trecem la treaba asadar.

Pas 1: Fiind impletitura in 5, normal ca se incepe prin impartirea parului in 5 suvite relativ egale (spun relativ pentru ca, sa fiu sincera, nici mie nu-mi ies intotdeauna prea egale), ceva ca in imaginea de mai jos:

Pas 2: Suvita rosie se trece peste suvita neagra:
Pas 3: Suvita verde se trece peste suvita rosie:
Pas 4: Suvita albastra se trece peste suvita roz:
Pas 5: Suvita albastra se trece pe sub suvita rosie, sau cea rosie se trece peste cea albastra:
Pas 6: Se reiau pasii de la 2 la 5, deci suvita neagra se trece peste cea verde, suvita albastra peste cea neagra,  suvita roz peste cea rosie si cea neagra peste cea roz si etc.

Scuzati calitatea imaginilor, dar le-am facut in paint. Tehnologia ma cam depaseste asa ca Paint-ul mi-a fost cel mai la indemana. Puteti da un search si pe youtube pentru a vedea exact procesul. Sa va arat acum cum o sa arate la final:




Sper sa va placa si sa o incercati. Daca va iese ceva dati-mi si mie de stire.

Pupici,
Dia


16 comentarii:

  1. ce dragut :x
    as fi incercat si eu, dar nu cred ca o sa se vada bine ptr ca nu am parul asa de luuunng :(

    RăspundețiȘtergere
  2. wwwow:) Ce fain arata:) as incerca-o, da' ma intelegi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. poti sa faci un tutorial de genu si pentru coada de pesteeeeeeeee:D?pls pretty

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos arata!
    Felicitari pt produsele Remington castigate! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne iarta'ma. Nici in 3 nu'mi iese bine impletit parul, dar mai asa. As inebuni. Vii tu sa ma impletesti? :D ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nic incerca totusi vezi cum arata:)

    @ C.L.M te inteleg perfect:)))

    @Dariaa o sa incerc, sa stii ca eu coada de peste dintr-un desen din asta am invatat sa fac:)

    @Chocolate multumesc frumos:*

    @ Dalila ma bucur ca iti place:D

    @ Deia sunt convinsa ca exagerezi, dar vin daca stai pe aproape:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vorba Deiei,abia o impletitura simpla imi iese dapai asta!Dar o sa incerc de curiozitate pentru ca e prea faina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am cuvinte sa iti spun cat de mult imi place cum ti-a iesit,sunt o iubitoare de impletituri.
    Sincer,simt lipsa unei prietene cu care sa pierd vremea si sa ne facem frumoase una pe alta:(
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Ela incearca si zi-mi daca iti iasa si daca iti place:)

    @ descude ma bucur ca si tie iti plac impletiturile:)Daca am sta mai aproape una de alta cu siguranta am fi prietene:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper ca nu se poate deochia si pe Internet :)) Ce fruuumooos arata , si ce par frumooos ai . Zilele astea, pana acum , eram intr-o dilema . Sa-mi vopsesc parul sa-mi pastrez culoarea actuala sau nu . Dar nu o voi face , renunt . Si trebuie sa ma apuc de un tratament serios pt parul meu , mi-e dor si mie sa am PAR in cap , nu o matura :(( Sa ai grija de parul tau , e superb .

    RăspundețiȘtergere
  11. MoGio iti multumesc tare mult:) Sa nu te vopsesti daca nu esti hotarata, mai ales daca ai probeme cu parul:)

    RăspundețiȘtergere
  12. I-am facut surorii mele si i-a placut foarte mult ;;) Foarte tare postarea

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce ma bucur ca ai incercat si ti-a iesit:)Cred ca esti prima care imi zice asa ceva:*

    RăspundețiȘtergere
  14. I constantly spent my half an hour to read this weblog's articles or reviews daily along with a mug of coffee.

    Look at my homepage; bancuri cu iisus

    RăspundețiȘtergere
  15. Hi there this is kind of of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually
    code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Here is my webpage: jocuri gratis cu masini

    RăspundețiȘtergere