11 noiembrie 2011

Printre nori: Giveaway cu bijuterii-arta!

Pentru ca toate iubim bijuteriile, o sa va vorbesc azi despre un giveaway unde aveti ocazia sa castigati un minunat set vintage compus din cercei si bratara din aliaj achizitionat si pietre semipretioase. Daca v-am facut curioase puteti sa vedeti setul facand un click AICI. Tot acolo puteti citi cum puteti si voi castiga acest minunat set.

Trebuie sa recunosc ca pana acum nu auzisem de site-ul www.bijuterii-arta.com, asa ca am aruncat si eu o privire pe site si am ramas placut surprinsa de ce am gasit acolo. Mi-a fost extrem de greu sa ma opresc la o singura bijuterie, dar pana la urma m-am oprit cu greu la urmatorul colier din piatra de onix:


Nu-i asa ca e superb? Imi place foarte mult. Intotdeauna mi-a placul onixul, dar ce imi place cel mai mult la el este faptul ca seamana cu niste perle negre. Cred ca tocmai faptul ca e negru m-a facut sa ma opresc mai insistent asupra lui, e atat de elegant si totusi simplu si sofisticat in acelasi timp. Sunt sigur ca poate fi elementul acela de efect care ii lipseste uneori unei tinute. Bineinteles, faptul ca se asorteaza cu orice culoare a unei tinute nu e de neglijat. 

Ma gandesc ca revelionul ar fi o ocazie foarte buna sa stralucesti cu acest colier, asta daca o sa-l petreci intr-un mediu mai oficial. Apropo, cred ca ar merge foarte bine si la alte tinute mai oficiale si evenimente oficiale, festivitati si alte cele.

Sincer, de cum l-am vazut colierul m-a dus cu gandul la buna mea perietena Alexandra, la faptul ca ar fi cadoul ideal pentru ea. I l-as darui cu drag pentru ca sunt ferm convinsa ca i-ar placea (doar e prietena mea cea mai buna si ii cunosc gusturile), i s-ar potrivi si l-ar purta cu mare drag.Cred ca cel mai important lucru e ca ea l-ar aprecia la adevarata valoare, e studenta eminenta la geologie si se pricepe la tot ce inseamna pietre  si chestii de genul asta.

Nu uitati sa va incercati si voi norocul AICI si sa aruncati o privire pe site pentru alte bijuterii din argint, bijuterii din pietre semipretioase, bijuterii cu perle, bratari, cercei, coliere, intr-un cuvant puteti gasi bijuterii pentru orice ocazie.

Pupici,
Dia


2 comentarii: