29 noiembrie 2011

Clasic French!

Va aratam intr-o postare trecuta achizitia mea de la Yves Rocher. Printre produse era si un set de manichiura frantuzeasca pe care m-am hotarat sa il testez. Este vorba despre acesta:

Cuprinde un plic de lac bleu inchis, foarte cochet, 3 lacuri pentru french, o pila, un betisor pentru cuticule si 40 de benzi pentru realizarea french-ului.

 Am pilit unghiile, taiat cuticulele, cremuit si apoi am aplicat un strat de lac transparent:

Am asteptat sa se usuce si apoi am aplicat benzile pentru realizarea french-ului. Acestea s-au lipit foarte frumos si au rezistat foarte bine, atat doar ca a durat ceva pana le-am lipit la toate degetele.

Am aplicat apoi lacul alb pe varful unghiei:

Am asteptat sa se usuce lacul si apoi am luat benziile si ...surpriza, odata cu ele a venit de pe unele unghii si startul de lac transparent. Nu stiu daca nu am asteptat eu destul sa se usuce sau daca era lipiciul foarte puternic.

Am aplicat apoi lacul cel pal si apoi cel trasparent si manichiura s-a uniformizat foarte frumos.


Cu siguranta este cel mai reusit french al meu, desi a durat ceva timp realizarea lui. Poate nu o sa folosesc benzile de fiecare data, dar daca o sa vreau vreodata sa iasa cat mai aproape de perfectiune ma pot folosi de ele. Despre lacuri vreau sa va spun ca mi-au placut, se intind frumos si nu lasa cute.

Sper sa va placa. Voi ati facut vreodata french-ul cu "ajutatoare" din astea?

Pupici,
Dia

P.S: Like-urile voastre AICI inca mi-ar fi de ajutor.

17 comentarii:

  1. Ce finut arata! Imi place la nebunie modelul french :X Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu french cu chestii dinastea ...dar cred ca niciodata nu a iesit super bine :))... Imi iese mai ok frenchul fara "ajutatoare"

    Tie ti-a iesit foarte frumos ...:D:D...Like :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti'a iesit tare frumos. Si eu folosesc "ajutatoare", am setul de manichiura frantuzeasca de la Flormar. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ţi-a ieşit foarte bine :) Benzile alea o să le poţi folosi de maxim 5 ori fiecare, după aceea nu se mai lipesc :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos ti-a iesit :D I like it ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu. si nici n-as avea rabdare.
    Dar apreciez pe cele care reusesc.
    Ar fi culmea sa nu-ti iasa fain. doar esti o experta cu degetele alea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici nu am avut french vreodata dar daca as avea aceste benzi si mi-ar veni cheful de facut astfel de manichiura,cu siguranta ca ar iesi mai bine decat cu mana libera :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Blonde Kitten cu lacurile astea chiar arata mai finut decat cu alte lacuri. Nu sunt foarte mare amatoare de french pe unghiile mele, dar cateodata ma mai apuca:)

    @ Doda merci. Sa stii ca cu benzi dealea de la haotic nici mie nu imi iasa ca lumea:)

    @ M. e primul meu set de manichiura frantuzeasca asa ca zici ca am descoperit America. Nu stiam ca si cei de la Flomar au un asemenea set, cand se termina acesta poate incerc si de la ei:D

    @ little Princess eu nu am sperat ca le pot folosi mai mult de o data, dar o sa incerc sa le folosesc macar de 2 ori acuma daca tot zici ca se poate:)

    @ Mad@ de la profesionista ca tine e un adevarat compliment.

    @ sakura sa stii ca nu is chiar grozave degetele astea, dar de data asta am avut noroc de rabdare si unelte bune:D

    @ C.L.M e mai sec nu ca french-ul tau, dar merge:)

    @ Ela poate o sa incerci si tu odata, e un model bun pentru orice ocazie:)

    RăspundețiȘtergere
  9. eee:) E frumos si asa:D less is more:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Am incercat si eu odata sau de 2 ori benzi din acelea,dar mai mult ma incurca.Ma descurc mult mai bine fara,avand in vedere ca vreo 5 ani la rand am purtat manichiura french zi de zi!
    Ti-au iesit foarte frumos unghiutele,este manichiura mea preferata:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Am mai incercat si eu cu benzi dar nu mi-a iesit asa de perfect ca la tine, mie imi place la nebunie manichiura french. :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am incercat cu benzi, arata f bine, cred ca m-ar ajuta pt facutul mainii drepte :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ce dragut e blogul tau...te astept si pe blogul meu...sunt noua si ar insemna mult pentru mine daca ti-ai da si tu cu parerea.Pupici♥

    RăspundețiȘtergere
  14. da si eu am avut aceeasi pb... mi se lua cu tot cu lac sau cu partea alba :(

    RăspundețiȘtergere
  15. @C.L.M ai si tu dreptate:)

    @descude nu pot sa cred ca ai avut o singura manichiura timp de 5 ani de zile:)Oricum daca ar fi sa am si eu tot french as alege.

    @butterfly sa stii ca si benziile si lacul conteaza.

    @miha.ela pe mine m-au ajutat si pentru mana dreapta:))Oricum pentru mana stanga chiar sunt mana stanga chiar sunt mana cereasca.

    @Asimine Madalina merci, o sa-ti fac o vizita.

    @ Alexandra eu data viitoare nu o sa mai folosesc lac trasparent ca base coat. Cand se ia cu tot cu lacul alb cred ca e din cauza lacului:)

    RăspundețiȘtergere