10 noiembrie 2011

Reteta unui weekend perfect!


Stiu ca m-am trezit cam tarziu sa va povestesc despre weekend, mai ales tinand cont de faptul ca suntem mai aproape de weekendul care urmeaza decat de cel care tocmai a trecut, dar abia acum mi-am facut si eu putin timp. Sper sa ma mobilizez si sa reintru repede in normal cu postarile. Sa intram direct in subiect ca oricum o sa iasa o postare kilometrica si cu o multime de poze si fara sa o mai lungesc eu.

Asadar, dupa cum unele poate deja stiti, weekendul asta am avut placerea de a ma bucura de comapania Laurei si pot sa spun ca a fost un weekend perfect. A fost a doua oara cand ne-am intalnit, dar parca ne stiam deja de ani de zile. Ne-am intalnit vineri spre seara in Cluj, de unde am luat microbuzul spre Turda.


Acasa ne astepta surioara mea scumpa si draga cu cina. Am papat si apoi seara a trecut foarte repede facand planuri pentru a doua zi si apoi cotrobaind printre fardurile Laurei, care m-a uimit cu numarul si calitatea cosmeticelor detinute(si nicimacar nu le avea pe toate la ea).

A doua zi ne-am trezit destul de devreme sa ne pregatim de vizita la Salina. I-am intins parul Laurei si apoi toata ziua mi-a facut in ciuda ca are parul mei lung ca mine. In timp ce ne machiam si noi putin, surioara ne anunta din 5 in 5 minute cat e ceasul sa nu pierdem autobuzul spre salina.
Am ajuns, din fericire, la timp si am vizitat Salina si am facut o groaza de poze. Nu va scriu mai multe detalii despre salina, va recomand doar ca daca aveti drum la Turda sa nu o evitati, merita o vizita. Va las cu pozele si mici explicatii.

Timpul in salina  a trecut extrem de repede, nici nu ne-am dat seama cum au trecut 3 ore. Am reusit chiar sa o conving pe Laura sa ne dam in roata ( o puteti vedea in pozea de alaturi).










   V-am pus si poza cu impletitura mea, in caz ca sunteti interesate. E aceeasi din tutorial, doar ca de data asta am continuat impletitura pana jos.

Dupa ce am iesit de la Salina ne-am plimbat putin cu Laura prin centru (cu ocazia asta va atasez si o poza cu centrul oraselului meu) si am intrat la DM, de unde Laura nu a iesit cu mana goala, desi ii spusesem ca nu o las sa-si cumpere nimic.

Acasa surioara mea ne-a asteptat iarasi cu mancarica, iar apoi am baut din vinul adus de Laura. Surioara mea a baut doar un paharel, asa ca tot greul a ramas pe capul meu si al Laurei. Oricum dupa terminarea sticlei eram foarte happy amandoua.

Duminca ne-am trezit tarziu si am motait prin casa o vreme, apoi Laura mi-a facut un machiaj foarte frumos ( pe care nu vrea sa-l posteze, asa ca daca sunteti curioase insistati). Am avut apoi ocazia sa ma bucur de talentul de bucatar al Laurei, care s-a oferit sa ne gateasca. A facut niste spaghete Carbonara delicioase, dupa cum va puteti da seama si din imagine. Spre seara prietenul meu ne-a invitat la un suc, asa ca am mers la un local dragut unde am servit un Jules in 4 culori si un suculet.

Cu aceasta ocazie, my boy a fost foarte dragut si s-a oferit sa ne duca de dimineata in Cheile Turzii ( nici astea sa nu le ratati daca aveti drum prin zona). Ziua s-a incheiat tarziu caci am stat cu Laura la povesti pana pe la 7 dimineata, am discutat vrute si nevrute si nici nu ne-am dat seama cum a zburat timpul si la 8 jumate suna ceasul.

Ne-am trezit luni dimineata cu  greu dupa un somn aproape inexistent si am fost in Cheile Turzii, unde iarasi am facut o gramada de poze si ne-am bucurat de aerul curat si peisajul minunat. A fost cel mai bun inceput de zi pe care l-am avut de multa vreme.













Am petrecut cateva ore foarte frumoase si aici si apoi eu am fugit repede la facultate si Laura acasa la somnic. Cred ca v-am mai spus intr-o postare ca Laura este foarte draguta si este o persoana foarte calda (lucru de care nu-mi dadusesm seama doar prin intermediul blogului). Abia astept urmatoarea intalnire cu ea.
Daca vreti sa cititi si parera Laurei, are si ea o postare despre acest weekend.

Pupici,
Dia

11 comentarii:

  1. Deci reteta weekendului perfect implica compania mea 8->
    Chiar a fost un weekend minunat :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut...si mie mi-ar placea sa te cunosc,pacat ca stau atat de departe:(...si pe Laura,bineinteles!
    Se pare ca ai avut un week-end perfect!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa..am vazut si la ea pe blog poze..superb:)...chiar un weekend minunat:)

    RăspundețiȘtergere
  4. si ce tara frumoasa avem ....pacat ca nu stim sa o "aratam" si altora...si eu am fost in salina si vreau sa ma mai duc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai Dia, asa te mai vad si eu, ca in rest... :)
    Parca iti lasasem si eu un comentariu pe undeva despre salina. dar nu mai stiu pe unde :)
    Vroiam sa-mi dai niste informatii despre ea ca am de gand sa vin cu copiii. Nu imi trimiti tu un mail cu info locatia salinei, pret, cazare aproape de salina?
    te rog. vreau parerea cuiva de la fata locului.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Laura compania face mai mult de 50% intotdeauna:)

    @ descude oricum daca ai drum prin turda sau cluj da un semn, nus e stie niciodata pe unde ne duc cararile vietii.

    @ bondarica merci, a fost un weekend foarte frumos:)

    @ Doda :D

    @ Liz ma bucur ca iti place :)

    @ Florea sunt total de acord cu tine:)

    @ Sakura nu imi amintesc de comentariul de care vorbesti, dar pot sa-ti dau niste detalii. Despre cazare nu m-am interesat pana acum, pentru ca nu m-a interesat, dar o sa caut sa vad cam care ar fi preturile si iti trimit un mail. Te rog doar sa imi mai amintesti ca sunt uituca rau. Adresa de mail o ai pe blog? Daca nu trimite-mi tu un mail pe adresa din pagina Contact si o sa-ti raspund cu mare drag:)

    RăspundețiȘtergere
  7. :) uuu ce de poze:D:) coada aia:> ah o sa ti-o tai si mi-o lipesc cu scoci =)):D pooot?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. domne feri tu dia... ca nu am stiut ce colega grozava am :))

    RăspundețiȘtergere
  9. C.L.M nu cred ca iti sta bine blonda:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar ai petrecut un weekend pe cinste!Plin de activitati interesante si placute,intr-o companie agreabila,in locuri minunate!

    RăspundețiȘtergere