15 noiembrie 2011

Cu bicicleta in Cluj!

Vroiam sa scriu aceasta postare inca de saptamana trecuta, dar m-am luat cu altele si am tot amanat. Acuma din pacate s-a facut cam frig si nu stiu cat de utila o sa ma fie pentru cele din Cluj. Fara prea multa palavrageala, va spun ca martea trecuta m-a dat cu bicicleta dupa ce nu am mai facut chestia asta de ceva anisori (destul de multi de altfel). Minunea s-a realizat la Cluj si a fost ceva total neplanificat.  Aveam de facut un drum in zona centrului cu un coleg si venind din mall, de la masa, am vazut bicicletele in parcarea de langa si am inceput sa povestim ce fain ar fi sa mergem cu bicicleta in centru, atat pentru mediu, miscare, cat si pentru distractie. Eh, nu am facut-o pentru ca eu eram nehotarata, v-am spus ca nu mai facusem chestia asta de cativa ani si imi era putin groaza sa fac asemenea drum pe bicicleta. Pana la urma am luat celebrul 25 (clujenii stiu), dar dupa ce ne-am terminat treburile nu am rezistat tentatiei.

Eh...m-am intins cu vorba si era sa uit unde vroiam sa ajung. Vroiam sa anunt studentii din Cluj (astia care afla ultimii noutatile, ca mine) ca in parcarea de lanaga Iulius Mall pot "inchiria" pe gratis biciclete, doar cu buletinul si carnetul de student. Ce ziceti, nu-i asa ca suna tentant? Daca nu ati mai pedalat de mult, ca mine, nu va faceti probleme, nu deageaba exista o vorba care zice"e ca mersul e bicicleta, nu se uita". Credeti-ma ca dupa cateva minute de pedalat o sa fiti plini de energie si voie-buna. Nici nu mi-am dat seama cum a trecut aproape o ora pe bicicleta.

Sper ca v-a fost utila aceasta informatie si poate la primavara, sau daca sunteti mai curajosi chiar si acum, o sa faceti o tura cu bicicleta. Va pun si doua poze ca sa va faceti curaj.



Pupici,
Dia

P.S: Aceasta postare este una programata, eu o sa fiu la facultate in timp ce voi o cititi, dar o sa citesc si o sa raspund comentarilor voastre cu mare drag.

10 comentarii:

  1. Pare distractiv,totusi eu nu as avea curaj...am cazut cand eram mica de pe bicicleta si mi-am distrus genunchiul si am ramas cu o mare frica.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. E tare ca "inchiriaza" pe gratis :)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ descude mare pacat de experienta ta neplacuta, dar te inteleg stiu cum e sa ramai cu traume:)

    @ Doda da da:P

    @ C.L.M merci:D

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumooos :X:X:X vreau si eu :D dar nu stiu sa merg pe bici :D

    RăspundețiȘtergere
  5. n-am mai mers pe bicicleta de o gooooaza de vreme, iar acum ca vine iarna cred ca nici nu o sa merg prea curand!

    Costin M. | http://costinm.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Habar nu am sa merg cu bicicleta dar nici nu prea ma atrage sa invat,prefer rolele.Tin minte ca iubitul meu era cam intors pe dos si i-am spus ca daca o sa inchirieze o bicicleta si o sa mearga putintel pe ea o sa se inveseleasca si asa a si fost :)

    RăspundețiȘtergere
  7. After looking at a number of the articles on your website, I honestly appreciate your technique
    of writing a blog. I bookmarked it to my bookmark webpage list and will be checking back soon.
    Please visit my web site as well and tell me what you think.



    Here is my page; bancuri fotbalisti

    RăspundețiȘtergere
  8. Remarkable! Its truly remarkable post, I have got much
    clear idea about from this article.

    My homepage - jocuri gratis masini

    RăspundețiȘtergere