27 noiembrie 2011

Leapsa again!

Iri mi-a transmis si mie o leapsa si am zis sa o onorez (mie imi plac chestiile astea, plus ca acum sunt rupta de oboseala). Sa vedem despre ce e vorba:

1.Imi poti spune: Dia
2.Mi-ar placea sa ma numesc: e bun numele meu.
3.Daca as fi un personaj de carte, as fi: nu m-am gandit niciodata la asta...poate Scarlett O'hara
4.Melodia mea preferata este: Louis Armstrong What a wonderful world
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: sambata.
6.Imi e dor de: vremuri apuse.
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Anthony Hopkins(am vazut recent un film cu el)
8.Urasc scoala pentru ca: e prea multa teorie si prea putina practica.
9.Imi place scoala pentru ca: socializez si aflu lucruri noi.
10.Culoarea mea preferata e: verde.
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: seara
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? be serious.
13.Mi-ar placea sa locuiesc: intr-un oras gen celui in care locuiesc
14.Azi sunt fericita pentru ca: maine chiulesc, dar nu m-a tinut mult fericirea ca tocmai mi-a zis sora-mea ca maine e zi de curatenie. Prost moment mi-am ales sa chiulesc.
15.A fost un cosmar sa vad: ca in unele situatii nu pot ajuta, chiar daca as vrea.
16.As vrea sa: sa termin si anul asta de master cu bine si sa gasesc un servici cat de cat ok.
17.Mi-ar placea sa existe: un leac pentru orice.
18.As vrea sa lucrez in domeniul: contabilitate.
19.Daca as avea o putere ar fi: sa faca lumea sa zambeasca.
20.Imi place numele: Ina.
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care:sunt langa tine cand ai nevoie si pe care te poti baza.
22.Citatul meu preferat este: in momentul asta nu-mi amintesc nici un citat.
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: iubirea.
24.As vrea sa pot: sa imi indeplinesc asteptarile
25.Viata e frumoasa pentru ca: exista oameni frumosi
26.Planul meu secret e sa: daca e secret, secret sa fie...
27.Imi place serialul: Dexter
28.As vrea sa scriu despre: lucruri utile
29.Vreau sa iti spun ca: daca ai ajuns pana aici inseamna ca mai exista o speranta pentru mine sa nu vorbesc singura si iti multumesc.
30.Cum ti s-a parut acest chestionar?Ce ai vrea sa ii mai pui? :cam lungut, numa sa scot, de pus nimic:))
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt:
Nu is capabila sa nominalizez pe cineva acum, dar tot blogroll-ul e invitat sa il faca.

Mai vreau sa ii multumesc lui C.L.M pentru blog award. Am mai primit odata premiul, asa ce de data asta o sa sar peste reguli.

Pupici,
Dia

5 comentarii:

  1. Mmmm, Scarlett O'hara... :) Ce viata ai mai avea ..
    Sunt sigura ca sora ta va fi cea care v-a aprecia chiulul tau la adevarata lui valoare :))

    Dar la Dexter ce iti place?

    RăspundețiȘtergere
  2. sakura as avea o viata foarte grea, dar foarte palpitanta ca Scarlett O'Hara. Da, surioara apreciaza chiulul meu ca nu-i place sa stearga praful:))

    LA Dexter nu stiu ce-mi place exact, faptul ca te tine tot timpul cu sufletul la gura si e foarte imprevizibil:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mai ai un tag si de la mine :D luizaburlacu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere